MENU CLOSE
Kvēle SIA

Ražošanas ēka "Forevers"

3d_1790104568
3d_1790104568modelis_3702850681_13258892152_5690713033_2082795504_20693962335_19416507956_9004955627_4359990378_2026409031
Bezmaksas EUR

Objekts:   SIA "Forevers" ražotnes, apsardzes ēkas pārbūve, esošo ēku demontāža, degvielas tvertnes ar uzpildes iekārtu, automazgātavas, attīrīšanas iekārtu ēkas ar pazemes rezervuāru, autostāvvietas jaunbūve.
Adrese:   Granīta iela 9a, Rīga
Projekta vadītājs:   SIA "Geometrico"
Arhitektūra:   Arhitektu birojs "NAMS"
Projektētāji:   V. Mitrofanovs, K. Valtere
Sadarbībā ar SIA "Baltic International Construction Partnership"
Apraksts:   Izstrādāta projekta būvkonstrukciju sadaļa.
Konstrukcijas:   Nojume - profiltērauda elementu siju klāja jumta konstrukcijas, kas nobalstītas uz pamatos nostiprinātām profiltērauda kolonnām.
Flotācijas rezervuārs - kesonveida monolīta dzelzsbetona konstrukcija, kas pilnā apmērā iedziļināta gruntī.
Automazgātava - profiltērauda elementu šķērsrāmju konstrukcijas ar atsevišķām keramzītbetona mūra sienām. Starpstāvu pāŗseguma konstrukcija veidota monolīta dzelzsbetona pārseguma plātnes konstrukcijā. Virszemes konstrukcijas balstītas uz seklas iebūves pamatu konstrukcijām. Ēkas stingumu nodrošina stinguma saišu sistēmas un mūra sienu konstrukcijas.
Ražošanas ēkas konstruktīvo shēmu veido saliekamā dzelzsbetona un tērauda konstrukcijas. Stingumu nodrošina pamatos iespīlētas kolonnas, monolītā dzelzsbetona kāpņu telpas un tērauda stinguma saites. Konstrukciju kopdarbību nodrošina monolītizēts saliekamā dzelzsbetona pārsegums, kas veido stinguma disku.
Esošās ražotnes rekonstrukcijas ietvaros paredzēta lokāla ēkas pārbūve pārejas tuneļa zonā. Paredzēta papildus stabveida pamatu izveidošana, uz kuriem balstīsies papildus tērauda kolonnas. Papildus kolonnas paredzētas esošās ražotnes jumta konstrukciju un jaunbūves tuneļa konstrukciju balstīšanai.
Virszemes tuneļa nesošo konstrukciju veido telpiskās tērauda kopnes. Tuneļa grīda veidota no dzelzsbetona plātnes uz tērauda siju klāja. Tuneļa pārsegums veidots no nesošās trapecveida profilloksnes.

 

Būvkonstrukciju projekts izstrādāts 2017. - 2018. gadā.